17 september 2012

Never ever ever


Gillar, catchy as f*ck liksom, mitt liv ska bli ett enda party. Just wait, jag känner mig som en tjur som ser rött, ser bara distraktion och fest. Saknat detta lite, nej men klart jag ska jobba och sånt sen. Men behöver ledigt för hjärnan nu, samla tankarna och göra beslut.

NEVER EVER EVER.

Nej ska ändra livet nu, kräver förändring. Knäppt men känns som om man vill fly från sin vardag? Vill ändra ALLT atm, skita i ALLT med hästar och ansvar liksom bläh vara den unga jag ALDRIG fått möjligheten att vara p.g.a. jag varit den snälla hästtjejen som gör 100% allt för sin hobby.

Nu ska jag nog da ut i det äckliga regnvädret och springa med denna sången i öronen och försöka fixa upp tankarna som klämmer.

1 kommentar:

  1. Låter bra!! Man ska göra som man själv tycker är bäst :)

    SvaraRadera