11 september 2012

Hinner inte med!

För mycket på gång, är glad för det ta mig inte fel men det är ett springande hit och dit hela tiden. Vaknar, tränar, är i skolan, rider nån häst någonstans i finland, sköter Tess, springer och än en gång tränar. URK! Har ingen tid för mig själv liksom, inget bara chilla. Så känns det iallafall och jag går liksom på övervarv 24/7, nå veckosluten försöker jag att inte göra nåt eller typ bara leva livet. Längtar nu.

Tja men idag red jag ut på Pia på riktigt krångliga och "skrämmande"skogsstigar, eller nej det fanns inga stigar så bara skog men bra gick det och hon var stadig på foten och kändes faktiskt trött?! Det är inte alltför vanligt på denna häst. Men det var kul och hon var supergo och jag känner mig riktigt trygg på hennes rygg så det var skönt, långa tyglar bara och litar på henne.

Imorgon ska jag rida Habbe och sköta Tess, hoppas han beter sig imorgon någotlunda skulle INTE orka bråka med honom. 

Men ska nu lägga mig, men först svenska hollywoodfruar! Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar