08 september 2012

Ponnytjej

Gårdagen var kulkulkul, chilling med killkompisar haha! Chill nångång det med, rensar huvudet på nåt sätt. Allt ses på ett annat sätt, ett lättare sätt med dom, svårt att förklara. Men nu är jag vaken, INTE pigg alls och ska börja dra mig mot stallet för att sedan åka till T.b. och rida Pia-ponnyn, kulkulkul aldrig ridit förr så det blir spännande!

Efter det så är det med stor chans fettokväll som väntar, så najs! Chipsen väntar alltså, meen vet inte om jag är hemma, hos killen eller nånstans? Hoppas ju på killen menmen we'll see. 

Urk känns konstigt att inte få träna idag då jag kommer att äta ohälsosamt gånger 100. Men har dealat att veckosluten äter jag vad jag vill, och är träningsfri då jag på veckorna är skarp och tränar. Bra deal, tycker jag iallafall, och ska övernjuta av denna dag.

Men nu tjohopp ska aktivera mig.


Två bilder på Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar