23 september 2012

Ett underbart veckoslut!

Det här veckoslutet har varit MYCKET, alltså mycket program och det har varit så "lev i stunden", gosh det är det bästa jag vet alltså! Släppa loss, säga fu åt alla måsten och bara go with the flow. Tyvärr inte en hästtjejs planerade vardag. Fy... Nejmen tar ut det bästa jag kan nu när jag har chansen.

Fredagen började med att vi var hos S, jag var GALET rastlös alltså. Klättrade ordagrant på väggarna för jag ville aktivera mig. Som TUR så ville Niko ut så vi drog ut med honom och alla möjliga "killkompisar" eller S kompisar för att spendera kvällen på (fredan) tivoli. Där vart det kul, men mitt humör böt från energiknippe till dödstrött hela tiden. Vi var ute till 4 den kvällen, och lyckades käka en chipspåse på 15 minuter, rekord?!



Lördag vaknade vi runt 12 ganska trötta, men släpade iväg oss till stan runt 3 för att ta nåt att äta före bion och det fick bli på Kamppis Wok ställe för det är billigt och snabbt och så gott iallafall när man festat och har salt craving. Efter det till bion polttarittaret som var rätt så dålig tycker jag, eller överdriven och irriterande på nåt vis, haha.



Efter bion var det hem till S, slöa på sängen och göra ett extempore val att dra med S och kompisar till Bar Shake i KYRKSLÄTT! Haha så inte riktigt jag, men kul var det iallafall med kompisarna ♥ Och ute vart vi till lite efter 3, och somnade klockan 6 på morgonen! Alldeles sjukt asså, och vaknade runt 10. 4 timmars sömn, not good at all...


Efter att man vaknat söndagmorgon så slöade jag i sängen hela förmiddagen med musik i öronen och försökte vakna/sova. Inget funkade. Men vi bestämde oss för att dra oss till stan för att äta IGEN och där piggnade man till en aning. 

Nu är jag sjuktsjuktsjukt trött i sängen hemma, fastän jag tog en 40 minuters nap på dagen ovanpå min pojkvän (stackarn). Och ska kolla friends och sedan sova, det kan ju behövas... 

Tja hörs imorgon igen då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar