12 september 2012

Är på övervarv

Hemma i min nya onepiece och är DÖD med stora bokstäver efter en mega-effektiv dag med mig själv, haha! Nä men morgonen började med väckning 6, korgboll i skolan som jag var totalt bäst på (alltså på allvar) var såå svettig efteråt alltså! Efter det rakt ut på en galopptur i skogen med Happy som var effektiv som fan då han var sjukt trött och bara ville gå typ?!

Efter Habbe var det Tess, och sedan två timmar skola som var tråk/rolig och slutade 4. Körde hem sjuuukt hungrig, käkade wrap och är fortfarande hungrig? Ska nu lägga mig och sova nån timme, sen mera mat och sedan springa i kalla mörkret, sååå skönt!

Btw Habbe var sjukt bra idag då han inte stirrade alls där han brukar tvärstanna och vända, vi kom även förbi ett riktigt f.d. omöjligt ställe för honom utan att blinka. Jess min skogs-terapi har fungerat! Han var förresten supersöt och ville vara nära mig hela tiden och gosa♥. Är sååå glad över att ägaren låter mig rida honom 1 gång i veckan, han känns som min igen bara att jag får göra det chilligaste och utan minsta press. LIKE!






1 kommentar: