02 september 2012

bloggpaus? HAHA NEVER

Haha NERÅ! Bloggpaus? In my ass atm. Igår hade jag en huge breakdown, hade massor sorger igår var alldeles knäckt och bara tanken med att behöva blogga var tung, så bestämde mig för en bloggpaus så jag inte MÅSTE uppdatera, behövde få leva lite real life först. Nu är jag totalpigg igen, öppen för nya möjligheter! Tess känns döfräsch asså när hon går, ingen tecken på sjuk häst där inte. Att hon är det ja det vet jag, men det ser så bra ut just nu! 

Känner mig så framåtriktad nu när jag kan se framåt igen, hoppas Tessan hålls hos mig! Kan börja superträna henne i dressyr och bygga upp "dressyrmusklerna" på henne, hon är så sjukt duktig på det om man bara har orken att riktigt träna. Hoppas dock på en till häst, en hopphäst. Det är ändå vad jag vill... Vet ej om det kommer att bli såhär, men HOPPAS så mycket! För vill verklgien ha kvar fjant-Tess + den nya stjärnan. Gosh är alldeles till mig just nu! Jag måste våga hoppas, fine 2 häst MASSOR med tid men detta är 110% vad jag lever för.

Igår vart det ishockeymatch, och det var kul vi hade liksom ett "eget ställe" att sitta på så man kunde prata och så utan att behöva VRÅLA för att höra varandra så det var kul. 

Idag har jag varit och gått med Tess i skogen som börjar vara riktigt piggelin just nu, som är jobbigt uschusch, men ska fixas.





1 kommentar:

  1. Vitsi ja ble inspirerad eller nåt av att läsa dehääär :) happy for you!

    SvaraRadera