04 september 2012

Planlöst liv

Tjabba tjena HALLO! Sen update jep, men bloggen känns så tom utan ridupdatarna. Det enda jag gör om dagarna är ungefär är i skolan, äter min proteinmat och tränar? Haha, nej äter rätt vanligt men ändå, tråkig vardag nu men på nåt sätt rätt skönt? Hästen tar såå mycket tid ur vardagen så känns som om jag har mer tid att fokusera på mig och min familj & vänner nu på nåt sätt. Är inte så inne i "hästvärlden" nu.

Ska nu börja lyssna i skolan igen på lektionerna, idag gav jag ingen bra bild av mig precis, råkade typ gräla med nya rektorn för att jag blev irriterad och var allmänt slö idag, för har varit så himla trött under dagen? Konstigt då jag sover MASSOR, somnar runt 22 varje kväll och vaknar före klockan ringer, damn vad man känner sig fräsch då!

Men ja mer om veckan typ... En häst planerad nu och det är Era på torsdan som jag ska hoppa! Kul! Dock säger ägarna att den inte kan hoppa alls typ så det blir intressant... Nåt mer är inte inplanerat alls, förutom att S kommer hem på veckoslutet! Jaaaa!!!! Har inte sett honom på 2 veckor, så veckoslutet blir väl rätt mycket att bosätta sig hos honom.

Btw väntar på att få flytta hemifrån och börja ett eget liv, hoppas på det runt 2013-2014 ♥

Men nu ska jag sova så jag orkar skämma ut mig på gy- timmen imorgon kl.8! Tjohopp gummisnopp.


Jag och min bästa vän M♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar