11 september 2012

höstmorgon

Jag kom på att jag lever i fredagar, nu när jag vakna på tisdagen så tänkte jag "jaha 3 dagar till fredag". Det känns som om jag då först kan aktivera mig ordentligt vet ni? Vanliga veckan så gör jag ingenting, eller jo jag springer mellan olika stall och rider andras hästar och tränar men inget annat. Hur hinner andra människor? Jag förstår inte det?!

Noja nu är det TISDAG och jag har nyss vaknat, ätit frukost och ska nu chilla nån timme före jag börjar ge mig av mot skolan där jag ska vara två lektioner, och efter det Isabel i skjutsen och mot T.b stable och rida Pia ut i skogen. Kvällens program är att springaspringaspringa i mörkret, träna och snarka. Vilket fantasifullt liv man har?

Är på så gott humör just nu, för jag totalt ÄLSKAR hösten, den är så mysig och underbar på nåt sätt. Det enda negativa är att tävlingssäsongen börjar ta slut och att höstkläder är tråkiga, men brukar alltid hitta nåt iallafall, fast jag HATAR färger som grått, svart, mörklila urk... Eller ne int hatar men gillar inte så "döljande färger", gillar att synas med starkare färger. Svårt att förklara...

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och sova lite till/mysa, ses senare!


Förra hösten var en enda fest, och har aldrig känt mig så lycklig som då.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar