18 september 2012

Lite grejer

  • En av mina favoritkroppsdelar på killar är händerna
  • Jag HATAR att ha smutsiga händer, tvättar händerna säkert 25 gånger varje gång på stallet
  • Jag älskar regnväder så mysigt
  • Är en väldigt "svart/vit" människa alltid antingen eller, aldrig mittemellan
  • Jag är en förhållandemänniska och det bästa jag vet är kärlek
  • Skulle jag få ett flickbarn skulle det heta Yasmine
  • Jag vill flytta hemifrån så fort som möjligt
  • Jag är vädligt "stor i mun" 
  • Drömmer mardrömmar om vatten dagligen
  • Hemma är jag ALLTID iklädd myskläder
  • Hatar jeans men tvingar mig själv att använda dem
  • Jag ska nu göra en total makeover kroppsligt
  • Min favorit "artist" är avicii
  • Jag är väldigt sårbar men sätter lätt ett skal på som jag har svårt att skaka av
  • Har kamp med min hjärna ca 3000 gånger om dagen, men är van
  • Älskar att vara på stan!
  • Har klaustrofobi
  • Jag tror jag dör i saknad av S
  • Jag älskar nuförtiden att rida stora hästar 

1 kommentar: