30 september 2012

vilken helg!

PUST vilken helg alltså! Dålig början men bra slut som tur, skönt att ha allt rullande på som förut igen nu... Jag känner mig full av ny energi nu, nya tag liksom! Ny kropp och gaah slänga ut det gamla snuskiga och lämna allt dåligt bak. Ska börja ett nytt liv som inkluderar: Inga sötsaker (!), en ny hårfärg?, gymkort, en gladare jag, ett nytt jobb, en ny h**t och förhoppningsvis en egen lägenhet vid detta skede nästa år med en trevlig dåvarande inte längre skallig S.

Igår vart jag på riktig spontan bio med S, han bara körde mig framför bion kl.22 och sa att han tyckte vi skulle gå fastän jag trodde typ han skulle föra mig på en drink eller nåt, men bra att jag hade fel denna gång. Filmen var dock sjukt skrämmande, enligt mig iallafall som inte kan kolla på desperate housewives utan att sova med lampan på.

Idag har det inte hänt nåt speciellt alls, bara chillat och ätit typ. Sprang sedan en superbra springtur som rullade på bättre än nånsin! Nu gäller det bara fortsätta springa måndag-fredag (söndag).

Bjuder på lite bilder från veckoslutet:

Fredagen var ju kul haha!


lördagen var mindre kul, vart riktigt ledsen (orsak fanns!)

Hittade the love of my life jackan!

Såg nån med en ovanligt cool tatuering!

Och sprang av mig veckoslutssnusket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar