25 september 2012

Träningsvärk

Sitter i skolans datasal med världens träningvärk från gårdagen, shit alltså! Jag har ALDRIG träningsvärk efetrsom jag tränar så ofta och mycket men nu överallt armar, ben ,rumpan och nedre magen! Skönt jue, känns som man gjort nåt vettigt då.

Väntar på att resten av skoldagen ska snigla förbi så att jag kan sticka där lite före 3 mot T.b. och Era som ska hoppas. Inte ridit alls nu på länge, inte en enda häst förra veckan och det var rätt skönt faktiskt, men nu idag Era och imorgon Happy, Tess finns ju också men det räknas ju typ inte...

Dagens plan är alltså sköta undan hästeriet så fort som möjligt, hem och äta killer- carb free sallad och sedan ut och springa, skönt! Btw lördagen till gymmet och snacka, bloggmakt yes?

Nu är jag törstig på livet, jag vill jobba, få pengar, flytta hemifrån och allt. ha ett eget liv. Börjar ha aningar om vart jag ska söka in på våren nu också, inte säker men börjar dras mot det nu, hoppashoppas. 

Nu måste jag ärligt springa på toan efterom jag dricker 1 milj liter vatten hela tiden så håller på att spricka, not good! ADJÖSS!

1 kommentar: