19 september 2012

Inget att berätta

Inget att berätta alls, hos oss blir hon inte men vet inget mer. Jag kokar av ilska just nu, varför är världen och alla människor så JÄVLIGT orättvisa? Jag ska ta ALL skit som kastas på mig med ett leende och fortsätta kämpa, och du säger ett ord fel och så är allt upp och ner. FAN vad orättvist allt ska göras, egoistiskt folk bara med för stort ego som inte klarar nåt. Vafan vet ni hur MYCKET jag tagit, nä ni vet INGET. Men jag ska vara den fina som alltid ser förbi allt, men gäller det mig så nehej.

Ursäkta men är så arg just nu att jag inte kan förklara.



Tumblr_ls9ges571d1r2zh18o1_500_large_large

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det blir bättre! Hatar att behöva känna sådär :/

    SvaraRadera
  2. Kan du talar finska? Vi är i Finland!! :( Och du har jätte bra häst. Jag vill ha inte olla törkeä, men can du talar finska? :)

    SvaraRadera