17 september 2012

I skolans datasal då.

Vaknade sjukt trött, tur att jag kommer hem igen efter det här och får sova lite till, men nu historieessä skrivning, orkar inte just nu alls med det. Ingen koncentration.

Veckans schema går ut på att:
Måndag: chilla, springa
Tisdag: skola, Tess, springa
Onsdag: Tess vermo, springa, kanske Piia...
Torsdag: Skola, Hoppa Era♥ och springa
Fredag: Happy♥, utekväll hoppas jag...
Lördag: ?
Söndag: ?

Oj vad jag vill att de ska säga på onsdagen på kliniken att allt är en enda missuppfattning, att klart hon kommer att kunna tävlas att de har bedömt fel... Att hon är hur frisk som helst, men finns inga möjligheter. JÄVLA LIV. Jag vill ha min häst tillbaka och fortsätta där vi blev, vi skulle ha blivit bäst, hon passar så till mig men nehej ingen lycka får jag med det. Köpte min dröm, men dom tog den ifrån mig före jag hann blinka. 
 
Btw jag tänker färga håret brunt och tatuera mig.
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hemskt hur orättvist livet kan va. Håller tummarna för din skull att ni kommer hem från kliniken med goda nyheter!

    SvaraRadera