07 september 2012

vaken med ont i baken

Uppe och är halvpigg, har blivit väckt hela morgonen 1. mammas bulbakningsdoft 2. S textade mig 3. Nina textade mig. Och där fick jag vakna bestämde jag mig för.

Kan inte förklara hur ont jag har i min rumpa från igår?! Inte muskelvärk utan som blåmärken efter allt ridande, men det gör ingenting det betyder bara att jag gjort nåt vettigt så känner mig duktig. Men som tur ingen ridning idag...

Men ja idag så vet jag inte ALLS vad jag ska göra faktiskt förutom att vara med pojkvännen som jag inte har sett på två veckor. Men VAD vi ska göra vet jag inte än. Kanske ut kanske inte dunno. Men skall iallafall på två lektioner i skolan alá historia och volleyboll i gymnastiken som jag YBERsuger på så va kul då.  Och antagligen nu före skolan ut och springa på morgonen så jag slipper göra det på eftermiddagen när jag kommer att ha bråttom iväg.

Morgondagens planer är CHILLING! Ingen träning alls, bara fetta typ. Och sedan ska jag rida ut på Pia i maaston och hoppas det går bra när jag vet att hon är en het liten ponny haha! Men kul! Är verkligen glad att   hästar att rida liksom har rullat in på löpande band just nu?! Blev just erbjuden att börja hoppa Era regelbundet, rida Habbe rätt så regelbundet och så finns det alltid dessa andra jag kan rida då och då. NAJS och ÄR SÅÅÅ TACKSAM TILL ER SOM GER MIG MÖJLIGHETEN ♥.

sött va?!

Men börjar få lite brådis nu, så ska morgonträna och sedan ut i friska (iskalla) luften och springa av mig, min MEGAfrulle (alltså verkligen MASSOR). 

Tack Shakira som färgade min ridbyxbak så snyggt grå/svart.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar