25 september 2012

död.com

Shit vilken tung dag! Vaknade så sjukt trött på morgonen, var i koma hela skoldagen, vart och hoppade Era som gick okej och var supertrött. Efter det var jag hos Tess en timme, och sedan superkörning hem och klockan hade hunnit bli redan fucking halv 7! Det var en lång dag utan mat, och nej det är skitdåligt men har bara inte hunnit äta.

Åt hemma, däckade i sängen på en minut. Tror aldrig jag har känt mig så trött?!Kroppen ville inte lyda, den var så tung och trött men lyckades dra mig ut och springa en 40 minuters springtur, wow vad jag utvecklas varje dag alltså! Tar kortare tid för varje dag då jag kan pusha mig längre och längre hela tiden.

Nu ska jag kolla svenska hollywoodfruar om den kommer upp på nätet och sedan lägga mig för att gå upp tidigt för att läsa tyska...

Godnatt ♥


Btw jag och Josefin var löjliga och hade "vem gör största bubblan?"



Vem vann?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar