16 september 2012

Konstiga beslut

Veckoslutet har varit väldigt jobbigt, orkar inte gå ut nu om varför men ändå. Det endav jag har gjort är ätit, nu är det motion med stort m nästa vecka, roligt! Men idag ledig dag ännu från muskelträning, ska tagga ner nu allvarligt...

Har en jävligt delad mind just nu. Idag ställde jag mig själv frågan att "Vill jag rida mer?"
svar: Jag vet inte. 
Jag vet faktiskt inte längre, känns som om jag är följd av motgångar 100% och at jag inte orkar med dem längre, orkar inte bli besviken mera. Jag vill tävla men det ser så svart ut. Och jag orkar inte hoppas mera. Att åka till stallet är BARA ett måste, inget kul alls längre. Jo att rida Era är kul för henne kan jag påriktigt RIDA och det är kul. Menar inget illa till dess hästar jag ridit, uppskattar det jätte mycket men just nu är allt tungt bara... Rider i stortsett bara för motionens skull. Det är fel det ska vara kul. Så jag vet inte, nu just vill jag bara lägga ner hela grejen.


Nu ska jag göra inget alls, vill göra nåt drastiskt men orkar inte.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar