30 oktober 2011

4. Det här är jag bra på

Ojdå detta är svårare att svara på. Just nu är jag så arg annors också att detta kan bli omjöligt men ska försöka. Vadå vafan jag har bra balans, har inte fallit av Happy en ända gång ( jep nu flyger jag av imorgon men whatever). Just nu känner jag mig rätt skit på exakt allt så kommer int e på nåt mer. Förutom att jag är bra på att ta hand om Happy. Jag gör det varje dag och noggrant, och jag försöker ha ett bra "band" med honom. Jag är bra på att orka fortsätta när allt skiter sig, som det ofta gör moro.

Vet att jag inte borde publicera detta men skillnad? Orkar inte pretenda att allt är super bra och skriva super glada inlägg om jag verkligen inte är det, det är fake. hatar fake bloggare, var er själva.


Okej en sak jag är bra på som jag inte vet om den är negativ eller positiv är att jag aldrig vill skylla på Happy, allting är alltid mitt fel aldrig hans. Men hellre på det viset, jag är dum.





2 kommentarer:

  1. Hinner du sen hämta minnesstickan nåt tag? Sku behöva den... :)

    SvaraRadera
  2. OMG JO! Jag hade totalt glömt bort den

    SvaraRadera