18 oktober 2011

bråttom igen

Ursäkta igen ingen morgonupdate, men skulel inte haft nåt intressant att säga ändå. Vaknade 6, duschade och läste på båda proven, noja har iaf FÖRSÖKT nu! Sedan hade jag ett helt okej möte med vissa personer. Nu har jag haft engelska usch fy vad det var hemskt, hade missat massor muntiliga uppgifter som skulle framföras och våran lärare är supersträng så jag måste improvisera, och jag blev skitstressad och tomat. Men därför går jag den kursen för att förbättra mina muntliga framförande kunskaper. Nu ska jag av konstiga orsaker ha livsåskådning och sedan uuurk omtagning, två prov = PAIN! Sedan rida och göra nåt vettigt I guess. Vill ut i skogen hoppas bara det inte är kolsvart när jag kommer fram. Hoppas vår LÅ lärare inte är skitarg på mig, jag är inte hennes favorit precis. Usch inspirationen för allt är 0 och jag stressar för EXAKT allt hela tiden. Iaf med skolan, det är hemskt så jag stressar för alla ämnen. Nu stressar jag för att inte hitta till omtagningen? Fu skolan.

Hoppas happy är snäll idag iaf, annors får jag burnout.

1 kommentar: