24 oktober 2011

Happy var jobbig idag. Han ville inte samarbeta och var slö. Bytena gick inte alls, men det var också mitt fel till stor del då jag inte hade nerverna att försöka ens ge rätt hjälper. Men red ändå ett galoppass på en timme, och skrittade av i skogen efteråt. Annors var han den goaste ponnyn som finns, men han var trött efter igår och det märktes, måste ta ut honom i skogen imoron så han får ha roligt.

Men om man inte tänker på detta så har det varit en rolig dag, eller chill. Har inte gjort nåt egentligen, shit vad dagen har gått snabbt!

Tankar on my mind just nu
  •  Jag vill starta en fälttävlan
  • Jag borde träna mer med kandaret
  • Borde satsa på dressyren mera så jag får igång mellantraven igen
  • Borde rida mer i skogen för att han ska ha kul
  • Jag vill och lägga mig




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar