26 oktober 2011

kyla

Hejssan en trött Linnéa är hemma. Väntar på att åka iväg mot skolan, hemsk dag idag 9.35-16.00. Varför är det ens möjligt att ha skola till 4? Jag förstår allvarligt inte, det är plågeri alltså! Jag känner mig totalt död just nu är trött, fryser och har huvudvärk. Great, och så börjar dagen med psykologi och jag är inte precis lärarens favorit kan man säga. Men vi ska väl göra på vårat grupparbete så det är väl chill, men ändå.

Ikväll så ska jag hinna rida Happy i nåt skede, men vet inte riktigt vad jag ska göra men nåt iaf. Eller så far han veckans ledighet idag. Imorgon ska ju Louise rida och hela veckoslutet går åt till aluekatsastuksena. Shit jag ska allvarligt göra detta, jag är rädd, men en chans som denna får man inte ofta så jag sku inte fega ur.





I love my friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar