27 oktober 2011

MORR


Äntligen hemma efter en lååång dag på stan. Bomässa = lame matmässa= najs! Teaterna var yberskit alltså jag och Maria slumrade till alltid då och då, urk vilka onödiga pengar... Men obligatorisk grej i kursen så att. Vart och shoppade lite med Maria också och hon hittade en topp medan jag inte hittade någonting och hade inte shoppinginspiration heller, så det blev inte mycket av den saken. Mitt kvällsdilemma (no idea va det betyder) är att ska jag fara till aluevalmennuksen eller inte... Jag är totalt oinspirerad just nu i ridningen och skulle verkligen inte orka med nåt sånt just nu. Bra träning visst, men orkar jag just nu? känner för att allvarligt bara rida omkring i skogen och inte göra nåt vettigt, bara typ gå. Vad har hänt med mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar