20 oktober 2011

Känslan när en kille frivilligt kommer med dig till stallet, haha det här blir kul. Har en känsla att dagens pass blir ett ända fiasko, som jag skulle kunna koncentrera mig? Men noja får se hur det blir. Fick en konstig lust att träffa Sofia. Typ sådär film och god mat som alltid ♥ Men jag är ju totalt pank så dår får man lida :(. Nu har jag bestämt att jag ska göra teoriprovet nästa vecka PUNKT SLUT! På måndagen SKA det ordnas. Btw jag ska tävla på söndagen hemma på stallet, jippii... Hade bestämt att INTE tävla mera men skit samma. Får väl feila eller nåt. Är inte där för att dra hem några rosetter, mer för att få träna bana.

Känner mig så snuskig på alla sätt, galet. Vill hem och fixa upp mig nuuu. Men helst sova lite också.

Planer för veckan är:
- idag S&Happy
- Imorgon UT med kajsamarialina (?)
- Lördag HIHS med cami, Happy skrittas, ut? S?
- tävling


Btw jag vill se Crazy, Stupid, Love!

1 kommentar:

  1. hei shit vilken kommer du till på HIHS? :D 12:30 - 18:30 far ja, isf kanske vi ses :D

    SvaraRadera