25 oktober 2011

spännande

Kom nu hem från stallet, var ute i skogen och hyssade genom att rida på den förbjudna åkern hehe, Happy gillade stoooort! Skolan idag var lame, men gick helt okej faktiskt. Fick 7 i religionsprovet jag knappt läste på så är nöjd, lyckades svara nåt smart i livsåskådningen, överlevde engelskapresentationen. Not bad. En annan superkul överraskning var att jag kommit med i aluevalmennus katsastuksen! Trodde jag aldrig att jag skulle göra! Detta är då en sån grej att varje län i Finland har en gemensam träning för ryttare och hästar med potentail typ. Dessa väljs ut genom en uttagning, och jag och Happy kom med till uttagningen! HAHA jag anmälde mig faktist mest på skämt menmen. Uttagningen är det här veckoslutet redan så måste avboka tävlingen och hoppträningen på veckoslutet. Men det är det värt, men Gud vad stressad man är.





1 kommentar: