18 oktober 2011

loveyou

Hajhaj! Haft en dag med blandade känslor men till mestadels bra sådana. Skrev två prov religionen gick bra, moddan tyvärr skit... Hade glömt allt! Noja så är det bara nångång, man får ta misslyckanden. Efter skolan tog jag bussen rakt till stallet, och fyy så kallt det var! Bestämde mig för att rida ut med Matilda så vi drog ut i stormen. Ponnyerna var sjukt vilda, men det var bara kul haha, det var rätt omöjligt att rida ute i skogen som vi tänkt så vi vände och tog ett pass på planen istället. Med tanke på min utrustning så var han riktigt bra! Rörde sig bra framåt fastän jag var utan sporrar o.s.v. Är nöjd. Kom hem sådär halv 9? Och gjorde nyss nåt cleaver ( perfekt för avslappning)


Ett varmt bad + jersey shore! Jag gillar!

Okej måste medge att man blitt en aning för databeroende när man släpar in den i badrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar