17 oktober 2011

tackar Kissie

Godis eller choklad?
eller ostbågar?
Coca cola eller coca cola light?

Chips
Mat eller godis?
eller sushi?

Sallad
eller utan smink
Med smink
Pojkvän  eller singel?
Hemmakväll eller
utgång? Bästavän eller många bekanta vänner?

One night stand eller pojkvän?
eller inte bloggare?
Rik och olycklig eller  lycklig och fattig?
Känd eller inte känd?
Falsk och le eller säga vad du tycker?
Sex eller kyss och smek?

Bloggare

Dessa byter dock hela tiden, men noja man är som man är. Svårt att t.ex. besätmma mellan med eller utan smink. Jag trivs bäst med men jag sminkar mig ändå väldigt sällan? Pojkvän eller singel då. Jag älskar att vara singel och ha frihet, men samtidigt är det underbart att ha den där ena som betyder allt för dig, men jag kan avslöja att jag är rädd för att binda mig.
Tumblr_lrqimm83ta1r0oqa2o1_500_large


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar