20 oktober 2011

väntar

Hemma på att S ska komma, vi ska göra nåt. Ingen aning vad men nåt, kanske åka och hälsa på my baby ♥ Det är väl klart att dom måste komma överens också? Haha aja. Men den där jäveln lurade mig att springa omkring och fixa mig då han sa att han är här om 15 minuter= en halv timme. Superkul. Sitter här påklädd och väntar. Men för den delen "fixa och fixa" har på mig mjukisbyxor och typ en halsduk haha. Men orkar inte klä upp mig för nåt sånt här, imorgon är annan sak ;) ÄNTLIGEN FREDAG IMORGON FÖRRESTEN! Gått jäkla fort den här veckan liksom, me likey a lot ♥ party on imorgon I guess.

Laterino



Tack för att du gör min blogg seriös


3 kommentarer:

  1. Läste jag fel eller stod det påriktit Lol på Happys taulu? HAHA! Kommer du halv ett - halv sju till Hihs? :D Brisandro e jättesöötti <3

    SvaraRadera
  2. hahaa jag har iaf int skrivit det dit :´D

    SvaraRadera
  3. Haha :D Det kanske va ett utsuddat Linnéa, men de såå ut som lol din nere med pink färg, haha <3:)

    SvaraRadera