28 oktober 2011

passet ♥

Statistikskott you wanna know why? Min kära blogg är länkad på hevostalli.net, men jaja tack du som länkade den där för jag får massor med statistik = gillar!

Idag har varit en bra dag. Jag och Maria var ovanligt smarta i skolan (hehe) så t.o.m. vår värsta hatolärare gillade våra synpunkter i filosofin och engelskan gick ju bra så bra känsla blev det efter den här skoldagen för en gångs skull.

Happy var en aning jobbig i början, först var han seg och sedan överpigg! Men det var jäkligt kul ändå. Jag fick 3-4 rena byten efter varann och den känslan var underbar. När han hoppade upp och böt, shit vad stolt jag var då ♥. Älskade ponny! Tränade annors lite övergångar och försökte göra ökningar, men dom funkade dock inte idag riktigt som dom skulle. Jag har nu bestämt mig för att börja lära in galoppiruett till honom, då det är sjukt bra övning för bakdelen, visst väääldigt krävande men so what? Man kan inte stanna på samma nivå resten av livet. Jsut nu är jag sjukt glad då jag förstått hur mycket vi utvecklats. JAG har lärt honom mellantraven, JAG har SJÄLV lärt honom byten. Vi kan tillsammans han och jag, vi är ett team, ett team som ska bli bäst en dag, vänta bara!

Btw IMORGON ALUEVALMENNUSKATSASTUKSET/ uttagningen till detdär "träningslaget" inom södra finland. HJÄLP! Hoppas hoppas att vi inte skämmer ut oss totalt.

från dagens pass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar