13 oktober 2011

morr

Happy var jobbig och jag blev på skitdåligt humör. Han bockade på åkern och var allmänt het, vilket jag vanligtvis tycker är kul men nu blev jag irriterad, stackarn...  Försökte träna ökningar  på åkern men bottnet var urdåligt så fick inte ut nåt bra av det. Stunderna då jag själv slappnade av var han riktit bra men mitt humör var så down att jag inte riktigt orkade fokusera på att "ta det lugnt". En sådanhär dag idag då...

Kvällens planer är totalt öppna, antagligen träffa S NÅGONSTANS men ingen aning var. Helst på fest eftersom mitt humör säger DRICK. Har inte druckit på flera månader och nu feelar jag för det massor. Behöver annat att tänka på. (ursäkta minderåriga läsare)

Btw kanske ny tävling i sikte ändå, 30.10 i järvenpää reg. hopp! Skoj, skulle isåfall hoppa 80&90 men får se lite... Men helt kul skulle det ju vara :)



gårdagens överintressanta bilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar