23 oktober 2011

djupt

Haft en kul dag idag, en positivdag. Känner mig så lyckligt lottad då och då. När jag ser Happy så måste jag allvarligt nångång knipa mig i armen för att kolla om det är sant, jag äger Happy han är min bara MIN. Jag har världens bästa vänner jag har roligt med och en underbar familj som bryr sig om mig. Jag vet att jag är betydelsefull i människors liv, och det  är en fin känsla.

Medan jag tränade så grubblade jag över det att var jag är i livet. Jag känner mig stundvis jätte vuxen och självständig. Typ jag vill flytta hemifrån, ha mitt egna liv, men sedan samtidigt känner jag mig stundvis som en liten flicka. hon som bara tycker det är skönt att sitta hemma om kvällarna och vara ung, inte behöva bli vuxen. Man blir ju yr i huvudet av dessa tankar ju. Jag gissar på att jag är någonstans mitt emellan allting, kanske bäst så.


tro på dina drömmar, och följ ditt hjärta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar