16 oktober 2011

jag är konstig

Sitter hemma och känner mig rastlös! Jag har vant mig att springa ute nu, kan inte sitta hemma mera! Vill ut och bara glömma allt och fokusera på nuet, fokusera på det roliga, på mina vänner som jag älskar och jaa allt! Jag märker hur mycket jag har saknat att leva, och nu gör jag det! Jag lever igen! Har mitt liv tillbaka, kan bete mig normalt åh jag är så glad! Tack för att ni orkat med mig, tack för allt! Är såå lycklig ♥ allt är så super ( just nu) men kommer att vilja försöka hålla det såhär nu, för jag Linnéa ska klara det här, jag ska!

Idag har dagen vgått åt på nåt konstigt vis fast jag inte gjort nåt? Varit hemma på morgonen med S, hälsat på Happy snabbt, ätit gott, varit på "hunduppdrag" och nu PAMM här. What to do? Jo jag vill ut!

Btw lite bilder från fredan:



älskar er tjejer, bättre finns ej ♥

och haha bilder från igår:
kajsa&maria

Jag&kajsa

2 kommentarer: