23 oktober 2011

tävlingsdag

Tävlingen gick helt rätt så bra. Var livrädd att han skulle vägra då jag såg banan, men nej felfritt gick han! I 80 cm blev vi placerade som tredje, är helt nöjd men banan var verkligen inte bra enligt mig. 90 cm gick bättre, fast jag trodde det var självmord att delta då 80 : an gått sådär. Tyvärr så tog vi ner näst sista hindret då jag tog honom alldeles för nära i serien, men dock mitt fel. Glad att min ponny är såpass ärlig på hinder som han är då det var många situationer som vart riktigt fel enligt mig. Men iaf bra Happy som orkade med mig och inte stannade ♥, då det fanns många hinder vi aldrig hoppat förr såsom regnbågen gick nu utan problem, vågen np, murbitar omg han var bra ♥

Nu ska jag bege mig till sibbo och träffa Pappa, imorgon grejjer på morgonen som tar uåå hela min dag pretty much, så hinner ej till skolan. Najs faktist haha. Nejnu packa, och sedan iväg.


Åh gud vad jag är TRÖTT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar