12 oktober 2011

just for you

NU ska jag uppdatera en gång för alla. Dom här senaste dagarna har gått åt till att ligga hemma och vara sjuk :( Så har inte haft lust att blogga direkt. Men anyway! Idag var det bättre, red t.o.m happy som var superkul! Kände redan till första början att han var ovillig att dressyr samarbeta och att mina nerver int var de rätta för det såå jag tränade med bommar. Happy var superbra på galoppbommarna, han drog som tuuuuuuuusan och tyckte det var skitkul, men det bästa var att jag fick till ungefär 4 flygande byten efter varann ♥ de stunderna är obeskrivliga!

Sedan åkte jag då på match med Kajsa, det var suuperskoj tyvärr förlorade Jokerit med 4-3. På vägen hem fick vi lust att festa rejält, men det blev inte av tyvärr. Sitter ännu också och tvekar med sminket för jag vill uut! (fast jag vet att det inte sker)

Nu har jag och Maria haft lite skoj på nätet (hihi) och jag har fotat med webbcamen som vanligt. Ska väl lägga mig snart antar jag?










S sa att jag har alldeles för seriösa bilder i min blogg, så jag tänkte ta ett par oseriösa vad tycks? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar