19 oktober 2011

bloggersson

Hajhaj nu är jag störd på världen och allt förfan. Hur fan är det möjligt att jag är MYCKET tröttare än vanligt fast jag sovit mycket mer än vanligt? Finns ingen logik! men så är det väl bara då. Idag känner jag mig planlös,slutar redan 14.15 0 lovely. Då far jag RAKA VÄGEN HEM och tänker lägga mig ett tag eftersom mina ögon svider. jag har INGEN plan på dagens pass med Happy och det irriterar mig. jag är inte den människan som gillar att harva runt i samma gamla ridhus gång på gång dag på dag och slita på hästen så att han tröttnar och börjar bråka. Jag vill rida ut! Men det är så mörkt att man inte ser nåt där ute, plus blött så finns ingenstans att gå. Skulle kunna longera honom lös sent på kvällen jaa men jag VILL själv motionera! Var är den där egna träningssalen när det behövs? Ska ännu klar mig igenom en engelskalektion men det KAN väl inte vara allt för svårt? Har ju ändå älskade Maria med som bästa sällskap ♥

T1s_7845_60227292_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar