26 oktober 2011

Freezing

Fy vad jag fryser, kallt överallt. Nu just har jag på mig en kofta+halsduk+morgonrock och håller på att frysa ihjäl, normalt? Jag vill bara mysa med den där speciella och stanna där resten av livet just nu. Men iaf to the point, skoldagen var en plåga idag. Jag såg ut som värsta zombien p.g.a sömnbristen plus att jag höll på att slockna under lektionerna typ. Men det är det värt.

Har nyss kollat med Maria på VÄRLDENS sämsta film, som vi fick i uppdrag att kolla på från skolan fyy vad skit den var. Maria t.o.m somnade! Ingen höjdare precis och den borde vi skriva essä på imorgon typ. Jei.

Btw tjockisen har väl ledigt idag, om jag inte åker dit och tränar Horsemanship, men det orkar jag knappast, eller mamma orkar ej köra i onödan så... Men kvällens planer ikväll är antagligen sluib eller så en snabb S visit ♥ skulle sitta fint, men ser ut som skit och har ingen lust att börja fixa mig. ( nej jag vill inte se ut som helvetet själv).

Morgondagens planer är skola till kl.11 sedan iväg på nån bokmässa med skolan och sedan på obligatorisk teater i stan, urk... Stackars mig men som TUR har jag Maria annors skulle jag ha dött, allvarligt.
Bjuder på mig själv & Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar