17 oktober 2011

Jappersson

Har försökt läsa på prov dessa tragiska timmar, gått sådär. Imorgon väckning 6 för mera läsning och sedan ärrenden som jag anser är totalt onödiga menmen. Ny header igen p.g.a att jag aldrig blir nöjd! Int nu heller men orkade inte länge så det fick vara. Ska nu do a little workout, duscha och sedan snarkkis. Längtar redan nu efter att bara få lägga mig under täcket och mysa, men nono not yet, first things first right? Btw med tankw på prioriteringar så jag feelar verkligen inte skolan just nu. Borde satsa sådär 110% men känslan för att satsa är sådär runt 5%. Jag har massa hemska kurser som inte intresserar mig och som kräver massor hit och dit. Detta leder till att inspirationen är noll och att det bara är jobbigt att dra sig mot skolan och mot helvetet som bara skrämmer en fyfan...


1 kommentar: