05 juni 2012

BÄSTA DAGEN/ Tess III

Oj oj vilken berg och dalbana! Men jag har nyss fått det bästa samtalet man kan  få, " GRATTIS DU HAR JUST BLIVIT HÄSTÄGARE!" TESS BLIR MIN! Kan inte fatta det själv! Nu skulle det bara vara typiskt att vi hittar nåt fel i henne men nu är det iallafall fastslagt, vi har gett ett bud och det är accepterat, så hon är vår!

Dagen kunde inte ha börjat bättre egentligen! Allt är rätt bra med killen och Tess blir min, LIVET YBERLER VERKLIGEN NU! Detta är verkligen vad jag behövde just nu efter den deppigaste perioden ever... Ponnyn stack och lämnade ett MEGAHÅL och blev heartbroken samtidigt, inte lätt inte. 

Var ju då ute igår för att rensa hjärnan och för att fokusera på annat än på mina problem och det hjälpte så bra att jag fick beslut gjorda tillslut, äntligen.

Och är nu annors också nöjd vinterns svårigheter har rett upp sig. Människorna här hemma flyttar inte isär, Jackie hålls hos oss, Happy fick ett bra hem, jag kan satsa nu ordentligt på den nivå jag vill, S är bra jag är ganska frisk och ja allt! Förutom att alkoholen ska bort igen, NU! Lätt ordnat.

Nu när hon är vår så kan jag bjuda på lite bilder på Tess, har varit liite försiktig eftersom ALLA letar häst just nu så har inte velat skriva ut hela namn och vissa tävlingsbilder o.s.v. Men här kommer några.







4 kommentarer: