17 juni 2012

Saker jag skrattar åt


Kommentar från Anonym:
Usch va du e smal... 

Vet att jag antagligen är dum i huvudet som ens reagerar på detta för vet att det är vad folk vill med detta, men enjoy då får du glädjen. 

Jag kan säga att ja jag är smal och ja är glad för det men jag TRÄNAR för det och uppehåller det, och det behöver absolut ingen lägga sig i. Alla får väl ha sin egen åsikt om vad som är snyggt och inte, men ni kan hålla den för er själva. Jag blir iallafall inte påverkad av såna här kommentarer som jag skulle ha blivit för ett halvår sen, nono jag är nöjd med mig själv och är den JAG är, NI är den ni är. Och kan väl tillägga då att om det är så USCH med hur "smal" jag är så kan vi bara konstatera att VAR GLAD att du inte är det själv då, att det är min kropp som är det och inte din. JAG är nöjd DU är nöjd = alla är nöjda? Jag iallafall ;)



ÄLSKA ER SJÄLVA!

2 kommentarer:

  1. Nej jag tycker du är himla sjukt snygg! Haha
    Men rätt skrivet:)

    SvaraRadera
  2. titta titta titta: http://bymiccis.blogspot.fi/2012/06/bildbevis.html

    SvaraRadera