04 juni 2012

Spyr

Vaknade idag med förhoppning på positiv men nej vaknade med samma äckliga klump i magen som håller mig vaken över natten och morgonen. Nu ligger jag och ungefär väntar på att spy, mår så illa. Konstigt att psykiskt illamående kan komma fram som fysiskt? Nej fan nu kommer en ny kramp igen...

Som tur blir jag pigg av att veta att Tess är påväg om bara granskningen går bra. Skönt, den här sommaren kommer jag att satsa på ridningen 100%. Inget som hindrar mig. Är arg hur jag försummat Happy under vintern, HAN stod upp för mig och ärligt älskade mig och ville aldrig skada mig. Kärleken min.

Borde börja lägga upp en tränings/tävlingsplan så fort som möjligt om man vill hinna ut ordentligt redan i år. Tror dock inte att det är nåt problem så snäll som hon är♥, utan att veta att hon skulle komma skulle jag säkert dö nu allvarligt. Men nu har jag nåt att satsa på i livet.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, chilla och försöka lugna mig från min stress men ingen aning om hur det skall gå, men det måste gå.





Bara för att, ja vet inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar