10 juni 2012

superdåligt

Jodå dålig update men har inte haft tid det minsta. Igår vaknade jag runt 10 för att sedan 11 åka och shoppa lite hästgrejer. Dert blev en låång runda i idänratsu, hööks och horze. Hipposport var sedan stängd när vi skulle dit men en annan dag. Vi köpte ett schabrak, en huva och ett träns huvudsakligen plus nåt smått onödigt. Vi har ännu massor som måste köpas grimma, tävlings schabrak, täcken, lindor o.s.v. Urk.

Det roligaste var ändå när jag köpte min iphone! Jess nu kan jag mobilblogga, woopwoop! Har försökt lära mig att förstå den men fattar typ inget ändå. Men har ändå hunnit skaffa instagram där jag heter linneamorelius och där kommer jag att uppdatera med bilder rätt så mycket överallt, från stallet, tävlingar, fester u name it. Så följ på bloggläsare!

Igår kväll vart jag på fest hos S och det var rätt kul, men drack inte utan mest skrattade åt alla andra (mest Niko, haha). Somnade runt typ 2 eller nåt sånt, skönt att inte fara alltför sent.

Idag har jag myst med killen, grillat mat och städat och sånt inte mycket mer, typ ätit? GÖTT, haha lever livet as I should.

Imorgon är planen att kl.11 prova ut en hoppsadel till Tess och S stackarn kommer med, haha blir säkert rädd för Tessan när hon är dubbelt så stor som Habs som var "tillräckligt stor för honom."


2 kommentarer:

  1. Hei! Du har/hade väll din häst i Wikners stall? Jag undrar bara att hur mycket kostar stallhyran där per månad? Söker själv en stallplats för min häst.. Verkar vara ett fint stall, eller?:) Fin blogg har du iallafall!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej jo jag har min häst där, Hyran är väl 700/månaden och jo väldigt fint stall :)

      Radera