16 juni 2012

Schemat 16/6/2012

Idag ska jag och mamma åka och kolla de saker ti Tess som fattas, och sedan kanske åka dit och kolla på henne en stund eller nåt? Och slutliogen på kvällen så ska jag ha en DRESSYRLEKTION med henne, say wut? Men dressyr behövs för att allt ska funka så , vi får se hur det går. Hoppas bra men har en känsla att inte riktigt när jag inte riktigt känner henne än.

Kvällen vet jag inget om säkert pojkvännen då men har ingen aning... Imorron har jag dock stämt träff med Johanna (Happys ägare) om en träff så jag ska få träffa älsklingen! Tror dock att det blir hemsk igen, men jag ska klara det fast hela hjärtat skriker. SOM TUR HAR JAG TESS! Det är ett bra plåster på såren just nu...

Tess stackarn borde hoppas här nån dag så fort som möjligt, kanske typ imorron, SPÄNNANDE!

3 kommentarer:

  1. jag gillar killar med bmw..

    SvaraRadera
  2. Vem är er tränare?

    SvaraRadera
    Svar
    1. på hinder så ska kanske tomas kiviranta börja träna oss,om inte så finns många och välja emellan t.exd. minna leppälä, matti eklund etc.

      Radera