08 juni 2012

HEJSSAN SKIT HAR INTE SAKNAT DIG



En till dag på jobbet, idag hade jag TRÅKIGT rent sagt, men det ska göras ändå. Idag har jag mått SJUKT dåligt, var länge sen det var såhär är så arg och ledsen. ORKAR INTE NU! Det är som om allt jag varit rädd för har inträffat nu, jag är i panik. Som tuuur så slapp jag en timme tidigare från jobbet!

Snart ut och springa och sedan nåt vet inte är inte på humör för nåt alls, borde inte blogga när jag är sånhär jag vet det ju. Men är inte nån med perfekt liv, jag är den som är förföljd av djävulen på axeln som skriker till en hela tiden, kanske nångong jag får tyst på honom? HOPPAS! För nu är jag totalkraschad, varför vill han förstöra mig? Nejfan, snart är det bra igen. Får bara lära mig vad jag klarar och inte.


Bild på min nya Ipod, äntligen!


För de som tror att jag aldrig jobbar och är en "bortskämd-fjortis"som får allt gratis




Påväg hem från jobbet

P.s hälsade ju på Happy idag på morgonen, en och annan tår kom det ofc men han har ju det bra. Blev bara påmind om hur myket jag saknar honom, lilgubben♥ Är ingen hjärtlös personen som säljer ponnyn bara sådär... Vill ju bara lasta hem honom igen och leka att allt är som normalt, men samtidigt inte alls, vi slutade passa varann helt enkelt.

Imorgon ska jag shoppa ala Tess och sedan rida Era, ÄNTLIGEN RIDA!


1 kommentar: