04 juni 2012

Prioritera rätt


Man prioriterar i livet. Man väljer vad man vill varje dag. Vill du ha den glassen, vilka kläder ska jag ha idag och idag gör jag det ena eller det andra. Småsaker. Vissa beslut är större, bindande men för vissa människor betyder det ordet ingenting tyvärr. Det är bara att kliva upp och sikta uppåt mot nya val i livet. Personer är inte glassen man slänger eller jeansen man river sönder, nej de är människor som ger en saker, ens liv. Men jag vet att vissa inte förstår det och inte förstår det förrän dom ser vad de gått miste om. Människor lär sig inte före det inträffar, fast då kan det vara försent. Få något och förlora något annat. 

LIFE

Vet du hur mycket skit jag tog emot för din skull?
Vet du hur många vänner jag svikit för din skull?
Kommer du ihåg, vi kunde skratta åt allt.
Mitt hjärta är öppet och alla bara strör salt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar