26 juni 2012

Heartbroken

Ja vet no update alls, men har inte haft tid alls. Allt har varit jätte bra här och vill njuta av det nu.

Idag vaknade jag med konstiga känslor, och det blev inte bättre när jag hör om Happy. Jag vill bara hämta honom nu, lasta hem honom och ha honom i boxen. Men han är inte MIN längre. Jag behöver honom... Vad ska jag göra? Tänk om han saknar mig, han älskade mig och jag älskade honom. Köparen sa att man märker hur stort förtroende han har för mig och jag bara slängde bort det....

Ja jag vet, jag överdriver I know. En häst är bara en häst och de kanske inte kan minnas. Jag hoppas verkligen att det är så. Varför ska det vara så svårt för mig? Alla andra klarar av det, att byta häst hit och dit. Och han har ett sjuukt bra hem I know, men det känns som om jag har svikit honom...


Men en sak som made my dag är att Tess är vår nu officiellt !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar