21 juni 2012

Lite frågor

1. Sommarplaner?
-  Vara här på resan, fira min födelsedag på nåt sätt, vara med kompisar, träna och tävla!

2. Favoritfärg?
- Rosa!
3. Favoritmat- och dricka?
-  Hmm tacos typ? Dricka är vatten och pepsi max.
4. Är du mer hopp- eller dressyrryttare?
-  Faktiskt kanske dressyr, men satsar på hoppning för dressyr kan jag inte binda mig till 100% då tröttnar jag. Hoppning MÅSTE finnas, min grej.
5. När började du rida?
-  När jag var 6 år, har alltså ridit i öö 13 år?

6.Din favoritblogg?
nellieberntsson.se och matildapanula.blogg.se
7. Favorit hästutrustningsmärke?
-  För hästen gillar jag JW, equiline och schockemöhle
8. Favorit ridutrustningsmärke?
- Kingsland och animo är sjukt nice. Gillar också Hv polo.
9. Vad är bäst på sommaren?
- Värmen, "ledighet" och tävlingar!

10. Hur gammal är du?
- 18, fyller 19 om två veckor.
11. Högsta hindret du hoppat?
- 130 cm med Tess, 110 med Happy

12. Högsta dressyrklassen du startat?
- Startat lättA

13. Favoritgodis?
- LÖSGODIS! Älskar chokladcrisp och susupala 

14.  Hööks vs. kingsland?
- Beror faktiskt på! För hästen hööks och för mig KL

15. Gillar du att rida i skogen?
- ÄLSKAR på en pålitlig häst.

16. Hur lång är du?
- 163 cm

17. Bloggar du läser?
- Shit, måånga. Men t.ex. lolluslife, matildapanula, nellieberntsson, goldenhorses, jemputtajaslife, egoinas, darios, pienenponinelämää o.s.v.

18. Vad är du rädd för?
- VATTEN! Vågar, insekter, åska.

19. Vad är din dröm?
- Att tävla höga klasser, starta i HIHS ha ett bra liv med familj. 

20. Vad vill du jobba med?
- Svårt och säga men psykologi är intressant!

21. Bästa tävlingsresultat?
- öhm i LättB 65% LättC 67,8% ? I aluekoulu 62%

22. Vilka länder har du varit i?
- Thailand, spanien, grekland, sverige, norge, danmark, kanarieöarna och överallt minns inte!!

23. Vilka ingredienser ska det finnas på pizzan?
- tonfisk, skinka, räkor och champingioner (?)

24. Favoritbil?
- audi A4



1 kommentar: