20 juni 2012

Resa

Antagligen nu på planet/ i spanien, antagligen sjukt najs! Saknar förmodligen redan hästen men klart det blir underbart att bara vara jag och älsklingen i 10 dagar!

På semester anser jag att man bara ska chilla, äta vad man vill och sola. Därför kallas det SEMESTER inte HÄLSORESAN haha. Eller jo hälsa för psyket är det kan jag lova, för mig iallafall. Man lever någon annanstans utan folk man känner och man kan bara ta det lugnt. Ingen stress! Man kan sedan ordna upp allt när man kommer hem och fortsätta med vardagen as usual.

Det ända jag TÄNKT göra är äta gott, sola, simma och njuta. Tja S ska ändå träna så jag ska ändå med antagligen haha, men det prioriteras INTE alls. 

Jag tycker alla hästägare behöver pauser emellanåt, det gör så att intresset hålls uppe så man inte får burnout som jag fick på vintern då... Men t.ex. när jag var totalt hästlös i 2 veckor så belv jag nästan galen jag VILLE SÅ RIDA, och när Tess kom så var jag så motiverad att jag steg upp kl.6 varje morgon för att vara i stallet runt 7-8 för hade en sån jäkla motivationskick!

Alla behöver en paus från vardagslivet, när man kan leva i en liten "overklighet" för att orka med vardagen, jag iallafall.

Solasolasola ♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar