08 juni 2012

workworkwork

Har varit på jobb nu två dagar från 14-20.30 helt kul är det väl, eller ja så som nu jobb är. Jobbigt är det dock för man har ingen som helst paus utan jobbar varje sekund så är alltid alldeles utmattad efteråt. Men ja, igår var ja för den delen "sjukskriven" så vart hemma för hade feber o.s.v. och efetrsom man jobbar med amt så kan man inte vara på jobb om man har någonslags flunssa.

Saknar att rida, gah blir liksom galen men bara 5 dagar kvar och så upp igen NAJS! Skrev idag btw på köpekontraktet på min prinsessa Tess. Har egentligen inte så mycket att berätta förutom att just nu är det ganska dåligt, har ångest och mår illa. När ska jag lära mig? Never?

Väntar på lördagen då vi skall åka med Mamma och köpa lite grejjor till stora hästen, hehe. Behöve ju massor med saker nu när inget passar på jätten... men har redan införskaffat våra veredus och alla fluggrejer då det är sjukt viktigt för den hästen.

Nu ska jag fortsätta svara på era bra frågor som ni ställt, fått rätt mycket redan men fråga ändå mer. Lägger först ut svaren när jag fått tillräckligt med frågor så fråga på vad ni än kommer på (Happy, Tess, ridningen eller vanliga livet). Men de som lägger in fjantkommentarer ser jag nog rakt igenom så ni vet, haha. 

Snart börjar min workout, totally need it. Har nu besätmt mig för att VERKLIGEN njuta av ledigheten genom en träningspaus, och det är SJUKT hur svårt det är. Men är superbra eftersom min kropp rentsagt aldrig får återhämta sig ordentligt, så nu har den en riktigt semester. (Buu)

Men as I said nästa vecka börjar allvaret igen och så ska jag så småningom börja planera vår tävlingskalender för mig och Tessan för den här säsongen, creepy!




1 kommentar:

  1. har du nånsin mått så illa inombords pga massor 'problem' i livet att du mått så skit mentalt nån stund att du skulle kunna spy?!..är i ett sånt skede nu,vette fan inte hur ja ska klara mej ur det, för mkt att tänka på,för mkt känslor o för svag..

    SvaraRadera