19 september 2011

Äntligen hemma. Är sååå trött på nåt sätt, så att ögonen går fast hela tiden. Tänker faktist gå och lägga mig nu, och klockan är 7! Är alldeles tydligt utmattad efter veckoslutets sena natt och lite sömn. Tävlingar och utekvällar går inte ihop.

Idag har jag ridit ponnyn i manegen och ute i skogen. Red ca 40 minuter rätt så lätt eftersom han var trött efter gårdagens tävlingar så det var chill. Sedan åkte vi till hööks och köpte back on track nättäcket (som nu ska vara så himla bra) och nu är jag hemma. Se hur fort dagen går! Men iaf, ska kanske kolla lite friends och sedan snaaaark.

Veckans planer är inte så speciella. Imorgon rida/longera och inte nåt mer på schemat vad jag kommer på.(om jag inte far till Lina)Onsdagen har Happy ledigt och jag ska möjligtvis på bio med en person. Onsdagen består TYVÄRR också av engelska skrivningar. Torsdag av religionsprov och fredag finskaskrivningar. Tuff vecka med tanke på skolan, men man får klara sig.

Nu godnatt allihop, ha det bra.


2 kommentarer:

  1. Wooh, vem är den personen? *nyfiken* Haha, skämta bara. Tror jag kommer till tävlingarna, but I'm not sure :D

    SvaraRadera