29 september 2011

Inspis 0

Min inspiration är noll. Sedan det slog mig igår, allt med Dasthy, tävlandet och sådant så är allt noll. Happy var dålig idag, och jag kände mig som en svikare. Stå där och pyssla om honom, när jag har tankar på att sälja honom, byta honom som en gammal cykel. Det är tungt. Snälla ge mig en miljon, så jag kan behålla det jag älskar men samtidigt köpa mig en framtid. Konstigt hur det smäller ner på en dag bara, igår var jag ännu världens lyckligaste ponnyägare, idag är jag förvirrad, totalt bortkommen i saken. Låt mig bli superrik eller nåt, för detta är ett omjöligt val.

Men annors går det riktigt bra nu med allt annat förutom hästeriet då (som tyvärr är hela mitt liv). Väntar på morgondagen, att ha program nåt att se fram emot.

Just nu pratar jag med min kära Matilda kusin, försöker få upp hennes intresse för ridningen igen genom att visa henne min drömhäst nr.2 LACARDI. Nåväl hoppas det funkar för jag vill att hon fortsätter rida, hon är duktig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar