30 september 2011

Hallåj, svoti typ 7 timmar, superkul. Kommer att vara dödstrött ikväll, men det må vara isåfall. Ikväll ska jag ju ut med syskonen på bio samt restaurang + ut och träffa Lina och S. Hoppas bara man inte somnar. Har mycket tid att fixa mig inför kvällen ,SKOJ. Eftersom jag ALDRIG har det, men vafan vill iväg nu.

Vaknade idag först runt 8, sen halv 10. Låg och drog mig länge tänkandes på hunden, honom, dasthy, happy... Usch sånt trassel i tankarna 24/7. ORKAN i huvudet. Jess nu började mina ögon svida p.g.a tröttheten och jag har varit vaken i typ en timme.

Haha fuckers som är i skolan btw. Skönt att bara vara hemma hehe. Usch imorgon mera dressyr...Och söndagen YBERUSCH, tävlingar. Första gången jag faktiskt inte vill. Är noll förberedd, ponnyn har varit skit och ovillig senaste tiden i dressyren, han hatar det just nu. Och tro mig då hatar jag det. Jag vill ha Dasthy som VILL jobba -.- Fan vad hemsk jag är.




we are gonna fight for this love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar