16 september 2011

urk urk

Nu hemma från gårdagens&dagens äventyr. Var inte i skolan idag p.g.a olika skäl. Men anyway morgonen gick åt till lite ärrenden och tog sedån spårvagnen tillbaka till Sofia där vi passade Sienna tills Nathalie kom. Sedan åkte vi ut och åt till Paviljongen (?) i gäddvik och åt en goood kycklingsallad. Efter det och köpa gott. Sedan till Nathalie med barnen och där kollade jag och Lucas på "Vi på saltkråkan" oj såna barndomsminnen man fick. Efter det så körde Erik mig hem och nu sitter jag här hemma och väntar på skjuts till min älskling Happy. Vet inte riktigt vad jag ska göra med honom, kanske rida ut eller nåt annat skoj. Louise red ju dressyr på honom igår åt mig så sticker gärna ut.

Känner mig väldigt nöjd just nu, hoppas det håller i sig bara :) Bara två dagar kvar tills tävlingarna på söndag! Can't wait! Har aldrig taggat såhär förut. Äntligen en höjd att se fram emot, vara lite rädd för EN UTMANING. Det kan gå sååå fel, men samtidigt så rätt. Resultatet återstår att se.

Erkänner att jag fick pirr i magen när jag såg detta:

Luokka IV 90-100 cm
Ratsastaja Hevonen Seura
Linnéa Morelius Harbor (p) EsKaRa

Hehe here we come ppl, you better watch out. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar